Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Hei! Jeg er 16+1, og har hele svangerskapet vært veldig "fuktig" nedentil. Det er ikke som vanlig utflod, mye mer "vannaktig". Jeg vet at det ikke er fostervann, og jeg har ikke sopp. Legen mente det bare er økt utflod...MEN er dette noe jeg bare må leve med? Eller er det noen der ute som har et eller annet godt råd/tips?? Jeg føler at jeg må bruke bind hele tiden, ellers blir trusa våt etter kun kort tid. Det lukter ikke ille...bare litt mer enn "vanlig". Noen som kan hjelpe til litt? :-)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har AKKURAT det samme problemet.... veldig irriterende... lurer også veldig på dette Håper noen kan svare
mia engel&fia frøken Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 nei jeg har hørt kan hjelpe er å holde seg unna brun brus, melk og smeltet ost da alt dette er med på å lage slim.. herlig hehe. men kan jo være verdt et forsøk
Vanja84 Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 er i allefall vanlig for meg. mitt tredje barn dette.
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har ikke hørt om noe som hjelper mot økt utflod. Det er veldig vanig under graviditet. Gode tips er å bruke tynne truseinnlegg istedenfor bind (dette for å hindre soppinfeksjon) og ha med en ekstra truse i veska.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Vanlig for meg også. avhengig av truseinnlegg. Noen ganger kjenner jeg at det renner
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Takker og bukker for svar! Da vet jeg iallefall at jeg ikke er alene om å ha dette "problemet";-)
En snupp - og en knert i magen Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har det sånn jeg også, litt opp og ned fra dag til dag, men bruker truseinnlegg stort sett hele tiden. Og det med melk, smøreost og brus, jeg er allergisk mot melk og hverken spiser eller drikker særlig med melkeprodukter og brus liker jeg ikke, så det stemmer ikke her i alle fall Er nok bare noe vi må leve med disse månedene
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Jeg og sliter med dette, men her lukter det i tillegg.Isj! Er nok bare noe som man må venne seg til, men håper virkelig det gir seg etter fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå