Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vesla mi på 2 1/2 mnd sov natta igjennom fra fødselen til hun var 1 1/2 mnd. på dagtid får hun mat 4 ganger daglig ( hun er temmelig nøyaktig på mat tidspunkta). no har hun plutseleg begynnt å forlange pupp hver fjerde time om natta og!!!! eg har masse melk og har stort sett spreng igjenn bare 2 timer etter amming!hun harr hatt litt kolikk plager siste mnd men det har roet seg. er det andre som har babyer som plutseleg er sultne døgnet rundt??? eg har og sopp på brystene og både eg og vesla har brukt antibiotika men det funker bare en liten tid så er det pån igjen....noko forslkag til hva eg kan gjre for å slippe soppen eller gjre det betre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ei på snart 4 mnd som plutselig pupper heeeele natta fra ca kl 1... D er slitsomt ja..Virker som om hun aldri sovner skikkelig

Skrevet

Det er helt normalt at babyer spiser på natta. Du har vært utrolig heldig som til nå har hatt en baby som har sovet natta gjennom. Vanligvis spiser de hver 3. til 4.time hele døgnet, altså også på natta.

Det kan jo være at ho har økedøgn. Da henger de oftere på puppen, spesielt på natta, for å få opp produksjonen din. De vil jo kreve mere og mere melk jo større de blir. Dette regulerer babyen selv, ved å spise oftere over en periode.

Hva slags antibiotika har du og jenta di fått mot soppen? Salve og mixtur, eller tabletter?

Dersom man stadig har tilbakevendende sopp så bør man få en 10 dagers tablettkur (Diflucan eller liknende) mot dette.

I tillegg kan du, også for å forebygge sopp, drikke Biola daglig for å opprettholde den naturlige bakteriefloraen i kroppen. Dette kan du også smøre direkte på puppen når du har sopp der.

Lykke til!

Hilsen en som akkurat har fått tablettkur mot sopp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...