Tuttelure Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Hva tenker dere om å bestille en tur til Hellas i juli, når vi nå prøver? om jeg skulle bli gravid i løpet av denne eller neste mnd (er i 5pp nå), så er jeg jo 6-7 mnd på vei..har veldig lyst til å bestille en tur, og ha noe å se fram til og glede oss til:)! samtidig så er det kanskje ikke så lurt å være borte i ett par uker, å ta fly, når man er såpass på vei? samtidig kan det jo hende jeg ikke er gravid innen juli også... hmm
lana<3 Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Sliter med samme problem jeg,vurderer og tenker selv om vi skal bestille...men du kan jo bestille og så bestiller du avbestillingforsikring/sykeforsikring med det samme....da mister du litt peng men du får igjen det meste....
Nullenusken Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Jeg sliter med det samme... Vennegjengen vil gjerne et par uker til New York etterhvert.... Noe som da vil bety MASSE gåing i storby og lange dager... Er heldigvis ikke folk som elsker festing, men likevel slitsomt... Skal til utredning snart, og da kan jo hva som helst skje... Er så usikker på hva jeg skal gjøre....
AO3 Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Nå er jeg kanskje litt ufornuftig her, men jeg akter å bestille ferietur til sommeren det sekundet vi finner ut når vi får ferie. Vi får bare bestille avbestillingsforsikring, som vi kan bruke hvis jeg eventuelt skulle bli kjempedårlig. Hvis ikke, ser jeg ikke noe problem med å reise litt rundt i Europa mens jeg er 4-5 måneder på vei. Slik jeg ser det er det en bonus, uansett: Enten blir jeg ikke gravid, men har en fantastisk sommerferie, eller så blir jeg gravid, og er glad for det og har evt en fantastisk sommerferie likevel. Jeg har ingen planer om å spolere sommeren min fordi jeg *kanskje* blir gravid. Hvem vet om jeg blir det? Jeg akter ikke å sitte hjemme i regnet i hele sommer med tom mage. LOL
-Lykkelig-med junispirer Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Hei! Jeg hadde bestilt med en gang! Skulle det skje noe, får man heller avbestille. Min samboer og jeg drar til New York i april/mai og til Spania i Juli, og jeg kan fort være 6-7 mnd på vei da. Vi har avbestillingsgebyr på den ene turen, og tror forsikringen dekker dersom det er sykdom. Har sjekket med flyselskapene og man kan fly nesten helt opp til termin, og så lenge man passer litt på hva man spiser, er det vel ikke noe som er bedre enn en deilig ferie sammen før man blir foreldre:)
Tuttelure Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2008 mange smarte svar:)! ordner meg forsikringer nå, og med en god reiseforsikring får man igjen pengene om noe skulle komme i veien.. Det må jo være helt supert med en kjærestetur før man blir foreldre:)! tihi nei vi må nok se på tur gitt:!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå