Gå til innhold

Slemdal/Vindern/vestre aker?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen fra dette omr med termin i jan/febr.? Skal selv føde på Riksen da dette er rett ved:) Er det noen barselgrupper i omr, eller er det noe som blir organisert på helsestasjonen? tenker at det etter en stund kan vere hyggelig for den lille med litt lekekompiser:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg hører til på Skøyen da, men er bevegelig;-) Kjenner ingen andre gravide i nærheten, så det hadde vært hyggelig med litt selskap. Regner / håper / tror også at helsestasjonen arrangerer barselgrupper, men det avhenger jo selvsagt av hvor mange som er interessert i dette.

 

Hvor gammel er du? Selv er jeg 33 (blir 34 i juni) og venter vårt første barn 15.2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenchen *høygravid*

Jeg bor på Røa, og venter barn nr 2 11. febr. Har en jente på snart 10 år fra før. Selv er jeg 30 år :)

 

Jeg skal føde på Ullevål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gjen:)

 

Jeg er 28, mannen min blir 34. Snakket med j.m. ang barselgruppe Vestre Aker og hun sa at det blir arr. gjennom helsestajonen, så da sees vi sikkert der:)Har termin 6.febr. og skal føde på Riksen da dette er rett ved..regner med dere er like spente for tiden og sover litt urolig..hehe, blir spennende:)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også føde på Ullevål og har termin den 11. februar. Jeg bor på frogner så det blir nok organisert noe litt nærmere for min del. Noen som skal føde i februar og som tilhører helsestasjonen på frogner. Jeg venter førstemann (gutt) og er 26 år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...