Gå til innhold

Er så glad! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ultralyd i dag er 11+1 på vei alt var supert med fosteret, det beveget seg, jeg såg armer å ben bevege seg å hjertet slo:) Dette kan dere glede dere til! De som ikke har vert før :)

Jeg trodde jo alt var bra men man kan jo aldri vite, er absolutt ingen selvfølge at alt er bra når jeg leser om alle SA MA her inni. Blir skremt av å lese om det, syns det er så utrolig trist for dere som mister.. Men heldigvis går det somregel bra :)

Skal på fosterdiagnostikk i Bergen i uke 13 gruer meg faktisk litt til den føler det er den mest "viktige" ultralyden på et vis..Krysser fingrer å tær :)

Nei dette er stort blir helt manisk jeg bokstaveligtalt :) Har drømt om å få baby så lenge å endelig har jeg ein liten baby i magen, føler meg veeldig heldig.

Skal kjøpe vogn på onsdag er sykt tidelig ute jeg vet men fant den perfekte på finn.no 10min vekke fra hvor jeg bor.. Quinny barnevogn :) Er kanskje teit som kjøper nå men uansett så vil jeg jo trenger barnevogn satser på at alt går fint.

Menmen Ville bare komme med litt koselige nyheter jeg :) Lykke til alle dere som veter og til dere som prøver.. :) Klem fra Meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Så kjekt med en skikkelig gladmelding her!

Ønsker deg masse lykke til vidre :-)

Skrevet

Så bra at alt var bra med den lille. Jeg skal på onsdag og vil da være 9+6. Grugleder meg. Hvorfor skal du til fosterdiagnostikk?

Skrevet

Godt å høre en gladhistorie.

Lykke til videre i svangerskapet.

Kan jeg spørre hvor gammel du er,siden du skal på ul i uke 13?

Skrevet

Takk til dere alle for glad meldingene jeg fikk tilbake:)

Er bare 24 men går på medisiner mot psykisk lidelse (er meget oppegående) Bare for å få det sagt ;)..

Det er ingen dokumentasjon på at medisinene mine kan gi missdannelser eller noe sånn men bare for å vær på den sikre siden, også for at jeg og mannen min skal føle oss trygge :)

Har fått kjempe oppfølging har vert på 3 UL til nå.

Først i uke 4 da såg vi bare en fortykket slimhinne, så i uke 7 da såg vi hjertet slo og så i dag, for en forandring helt utrolig at det vokser så fort, vell... var bare 4 Cm da fra hodet til rumpa, men sist gang var det 7MM eller noe :)

Føler meg ganske trygg på at dette vil gå bra

Skrevet

Blir så glad av glad meldinger!! Kjøp vogn du! Med min første kjøpte jeg også tidlig, satte den på gjesterommet og var inne hver eneste dag og kikket. Trillet den litt frem og tilbake! Vi har lov til å være teite når vi går med disse underene som vi gleder oss så til å møte...

Jeg har forresten også begynt å se på vogn igjen.. Det må kanskje nevnes at jeg har helt vogn- dilla da:)

Skrevet

August 08!

Hehe ja en har lov å bli litt teit når en er gravid jeg blir så gira jeg har kjøpt små ting allerede men den vogna den vil jeg ha! :o) Knall kjekt

Syns det er viktig å fortelle om positive ting ikke bare det triste å vonde all respekt til de som har det vanskelig altså, har ingenting med det å gjør.

Jeg tar imot alle symptomer er bare godt å ha noen syns jeg, det lever jo tross alt noe vidunderlig inni meg er vell verdt alt det! Jeg føler selvfølgelig med de som har skikkelig vondt jeg har vert heldig i forhold, men gravid symptomer er bare tegnet på det positive.

Takk for fint innlegg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...