Gå til innhold

ALLE MED VERDENS SØTESTE BABYER! SE HER!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å se deres små lille gull :D og samtidig vise frem gullet mitt:D Her kan vi skryte og vise frem de søte ungene våres:D

Lyst å se mi lille jente? Bare trykk på nicket.. lagt ut nye bilder nå:D Jenta nærmer seg 5 mndr.. 9 dager igjen:D:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nydelige barn. Så nydelige at de ikke er på DiB;-)

Skrevet

Bare ta en titt det:) Har ikke så mange bilder da men.

Skrevet

haha.. why? :P

Skrevet

bare å titte :

www.babyseb.piczo.com

hjerteknuseren min!!!!

og jenta di er nyydelig :)

Skrevet

Hun var da FANTASTISK nydelig :D

Skrevet

tusen takk:D skal inn å titte på siden din nå..:D

Skrevet

Hovedinnlegger: Jenta di er nydelig:)

Skrevet

tnååh.. sebastian var en skikkelig gooodklump;D herlig var han!!

Skrevet

den filmen har jeg sett!!! Hun er ei lita dukke:D så liten, og så fryktelig nydelig=D

Skrevet

Ps - vi ser helt forferdelig ut på det bildet begge to altså... rett etter fødselen, vært våken i 2 døgn...=P

og så har jeg skrevet feil vekt, hun var 2330 gram, ikke 2335=)

Skrevet

Jeg ahr vel aldri svart noe på slike innlegg da jeg finner de fleste barna høyst ordinære, men nå måtte jeg bare. Hannah er virkelig nydelig!! Ser ut som modellbaby ;-p

Skrevet

Takktakk candycupps=)

datteren din er kjempenydelig også!=)

Skrevet

takk;)

Skrevet

Candycupps - lurte på en ting!

Sendte jeg melding til deg når jeg var på vei til sykehuset også?

hehe har lurt leeenge på hva jeg skrev, skrev den i en tåkeverden av tusen rier... hvis du hr den enda, kan du ikke skrive hva jeg skrev for noe? hehe husker jeg skrev det gikk hardt for seg ihvertfall=P

Skrevet

snufs.. har ingen BABY lenger men kan da se mitt lillegull ;)

www.nemi-isabella2005.piczo.com ;)

Skrevet

Når jeg går inn på deres profiler, så kommer det opp "mine bilder" som man kan trykke på og gå rett inn, men det gjør det ikke på min profil.

Noen som vet hvorfor? Da må man gå på våre album og se under Julie Angelica for å se bildene våre da:/

Det var dumt.

Skrevet

hehe.. hvem har vel IKKE lov til å se litt pjusket ut etter en fødsel da?? :P og ang vekt.. lett å skrive feil i denne ammetåka.. og hos noen pumpetåka hihihi:D Var så pene alle tre, atte:P

Skrevet

takk takk:D

Skrevet

Gå inn på "endre profil" eller brukerinnstillinger inne på din side. Kryss av for "vis link til mine bilder".

Skrevet

vet du hva.. det husker ikke jeg heller hahah:P men husker jeg fikk mld etterpå iallefall.... tror ikke jeg fikk mld da alså...

Skrevet

gjør ingenting :D vil GJERNE se ditt lillegull:P skal inn å sjekke nå:D

Skrevet

Ok=) hehe husker jeg sendte den til et par stykker. var deg, Pogi og Trultemora... er de her inne mon tro? under andre navn? er så gruuuusomt nyskjerrig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...