Gå til innhold

idag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har jeg vært skikkelig kvalm og uvel. Jeg tenker at enten er jeg gravid eller alvorlig syk!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, krysser fingrene for at du er gravid!;) Når skal du teste? Masse lykke til!

Skrevet

Takk for det.Jeg tester til helga. Fortsatt veldig kvalm.Åssen ligger du ann?

Skrevet

Så spennende:) Høres jo ut som det er noe på gang hos deg! Har vært ganske kvalm de siste dagene jeg og, men virker som tanta kommer i dag desverre. Har ikm mellom i dag og torsdag. Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Jeg krysser fingrene for deg også. Hvis tanta dukker opp håper jeg at det ordner seg for deg.....og alle oss andre i løpet av våren. Lykke til. Lurer litt på om det er normalt å bli så kvalm som jeg er nå så tidlig da. Kan ikke huske at kvalmen starta før jeg visste om jeg var gravid tidligere.

Skrevet

hei dreamer. kom tr i dag? håpe du slapp unna..

Skrevet

Hei romjulskos.

Så koselig at du håper det!:):) Har ikke fått TR enda, men regner med at den kommer i morgen. Hvis ikke begynner det å bli spennende;) Er vel ingen TR hos deg heller? Mye symptomer? Håper du er gravid!

nina celine:

Tusen takk, håper det ordner seg for oss alle jeg og. Masse lykke til!! Er ikke vanlig at kvalmen kommer så tidlig, men hos noen gjør den det. Truseprinsesse er mest sannsynlig gravid, og hun har vært kvalm i flere dager før ikm. Så håper du og er gravid!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...