Martin+Mamma Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 på småtassene sine? jeg vurderer å bestille en på going. men mamma mente det var ``tvangstrøye``å da ble jeg usikker da.. har hørt om så mange som sover så godt etter de fikk det.men har ikke hørt hvor mange timer med hysterisk gråt det var først da....
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Mener du babysafe? Det bruker man om man er redd barnet snur seg på mage og ikke får puste. Man bruker det som oftes på en ung baby.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Det funka jaffal kjempegodt hos oss!! Begynte da snuppa begynte å rulle mer om natta (rundt 4mnd) og slutta da hun var rundt 14mnd. Den er jo ikke så stram at babyen ikke kan bevege på seg! Snuppa vår kunne ligge på sidene, men hun kom seg ikke helt rundt, og hun kunne sitte, men ikke reise seg helt opp (når de ble aktuelt). Og hun klagde aldri heller, men vi voksne slappet litt bedre av (mtp det med magesoving og det at hun ofte havna under dyna med hodet). Og hun holdt ikke seg selv våken med å turne. Så jeg anbefaler )
Martin+Mamma Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2008 da er nok tuppen min litt for stor og sta til å begynne med det nå hehe. han er 11mnd å reiser seg opp i senga hele tida.er så vansklig å få han til å ligge.samma visa hver kveld,han griner sårt,jeg er svak og tar han opp.har redd opp sovesofa på rommet hans.skulle liksom være en koslig ammekrok,men har blitt min faste sengeplass. jeg ammer han i søvn og minst 3ganger iløpet av natta. veit det er dumt,men jeg klarer ikke se han gråte..snufs!
~sjiraff~ Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Det var en nødvendighet her da hun begynte å reise seg opp.. Hun resite seg opp mer eller mindre i søvna hele natta og bare gråt.. Men babysafte fikk vi plutselig 11-12 timesnetter og ikke noe gråt )
mayaya Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har ei i nærmeste familie som tok i bruk det av samme grunn som du sier her, Martin+Mamma. Det funka fint!
Martin+Mamma Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2008 oj,høres bra ut:) begynner å bli desp her. er jo verdt ett forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå