Gå til innhold

Hvilken mobil har du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornøyd. Må ha ny, sienna drukna min. Men alle mobilene ser jo ut som fjernkontroller. Buhu, vil ha den jeg har, RIP lille mobil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Nokia 6300, sønnen min har Nokia 6120 og mannen i huset har Nokia N73. Nokia - fan vi ;0)

Skrevet

Sony Ericsson W580i

Veldig fornøyd. Lett, liten, masse x-tra utstyr, bra kamera, mp3, treningsdagbokfunksjon etc etc

Skrevet

Nokia N73. Ikke lenge siden jeg kjøpte den, så jeg vet ikke om jeg er fornøyd enda.

Finner ikke smilyer, og det irriterer meg...

Kanskje jeg skal spørre noen her :o)

Skrevet

jeg har sony ericson k750i (tror jeg... er det en som heter det tro??)

Skrevet

SonyEricsson S500i

Fornøyd ja, og er da SE fan;o))

Skrevet

har sony ericsson k810i.

super fornøyd,drit bra kamera =)

Skrevet

Hadde Nokia N73 og var ikke fornøyd - den knirka, var utrolig t r e g og generelt litt klønete. Men bra kamera og kamerafunksjoner da!!

 

Har nå fått meg Noka 6500 slide silver og er kjempefornøyd. Knirker ikke og er kjapp som lynet ;o) Ikke like godt kamere, men godt nok.

Skrevet

Bestilte ny i går, og valget falt på Sony Ericsson k810i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...