Gjest Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Fornøyd. Må ha ny, sienna drukna min. Men alle mobilene ser jo ut som fjernkontroller. Buhu, vil ha den jeg har, RIP lille mobil.
Hera Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har Nokia 6300, sønnen min har Nokia 6120 og mannen i huset har Nokia N73. Nokia - fan vi ;0)
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Sony Ericsson W580i Veldig fornøyd. Lett, liten, masse x-tra utstyr, bra kamera, mp3, treningsdagbokfunksjon etc etc
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Nokia N73. Ikke lenge siden jeg kjøpte den, så jeg vet ikke om jeg er fornøyd enda. Finner ikke smilyer, og det irriterer meg... Kanskje jeg skal spørre noen her )
3b@rnsmor-30* Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 jeg har sony ericson k750i (tror jeg... er det en som heter det tro??)
~Fanta~ Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 SonyEricsson S500i Fornøyd ja, og er da SE fan;o))
☆Anonymia☆ Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 har sony ericsson k810i. super fornøyd,drit bra kamera =)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Hadde Nokia N73 og var ikke fornøyd - den knirka, var utrolig t r e g og generelt litt klønete. Men bra kamera og kamerafunksjoner da!! Har nå fått meg Noka 6500 slide silver og er kjempefornøyd. Knirker ikke og er kjapp som lynet ;o) Ikke like godt kamere, men godt nok.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 Bestilte ny i går, og valget falt på Sony Ericsson k810i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå