kaos83 Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Hei kan du se om jeg er gravid nå? Vet du ikke har spådd det får mars, men jeg føler meg så sinnsykt gravid, puppene har vokst en størrelse denne uken... Og en rekke andre ting tyder på det. Gidder du ta en siste sjekk? jeg:01.10.83 Han:24.11.81 Hvordan går det med deg og graviditeten da?
stratosen_er mamma_ Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 heia:) madam mim spurte meg i går...men jeg fikk ikke opp noe tydelig følelse av det nei...høres kanskje litt rart ut siden du har så mange symptomer og det er fult mulig jeg tar feil...men jeg tror ikke du er d nå... når har du ikm?? går ganske greit her...ser du noe på meg?? (f.13.04.83) klem...
kaos83 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 heisann:) jeg tok en test idag og den var svak svak positiv men en strek var der, er usikker på når jeg har ikm.. Men klarer ikke helt stole på den testen.... Vet ikke jeg føler kjempesterkt at jeg er gravid, alt tyder jo på det, men samtidig så tror jeg det ikke helt... Men jeg har jo vært det før og kjenner jo kroppen min så er ganske sikker likavell... hehe my fram og tilbake her... ser ikke noe spess på deg, lurte du på noe spess?
stratosen_er mamma_ Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 hmm så spennende da...kanskje du er gravid...en strek er jo en strek da... jeg føler meg så usikker når jeg ser på deg..og så kjenner jeg mye av mine egne graviditetssymptomer så innimellom er d vanskelig å føle om det er andre sin eller min egen.... hmm..vanskelig.. bare lurte på hvordan du ser meg i jobben fremover....? evt om 15.jan blir en god dag for meg?? klem:)
kaos83 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2008 Jeg ser deg ikke i jobben fremover... tror som sagt du kommer til å være sykemeld en del.. Men har du litt mer overskudd nå, en for en liten stund siden. !5 januar, det er da du skal på ul? Tror det kommer til å bli en bra dag:) og at alt blir fint for dere:) Lykke til da:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 ja jeg er ikke så sliten nå som jeg var en periode... 15.jan er UL dagen ja.. akkurat et år siden min første UL..så er litt spent.... er sykemeldt en stund og skal gå litt på aktiv så får vi se:) jeg føler mye følelser rundt deg...er sikkert derfor jeg ikke får opp noe sikkert ang graviditet...er d mye tanker i hodet ditt om dagen??? for d føles litt sånn:) men ønsker deg lykke til:) klem
kaos83 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2008 ja tenker mye på alt og ingenting:) hehe takk som så! jeg tror du vil få mere overskudd etterhvert
stratosen_er mamma_ Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 høres bra ut at overskuddet komer tilbake.. ser du når jeg kommer til å føde??(kanskje jeg har spurt før) men jeg tror du er gravid jeg..har følt litt på det og kvalmen kommer mer her hos meg... spennende.. lykke til;)
kaos83 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2008 heisann.... Jeg tror du har spurt meg før og at jeg sa 14... og at du håpte 13 ikke sant? Men får opp 15 idag... syns det er litt vrient, hvordan skal jeg tyde når jeg får opp forskjellig dato? Kanskje jeg får opp 15 fordi det var dagen for UL? Og at det på en måte er tallet som kommer sterkest fram.... For jeg tenker 14 og så da tror jeg det blir dato for fødselen... Får du opp noe om dette mulige svangerskapet da? Jeg er bekymret for å bli kjempe hormonell og hysterisk og spy hele tiden:( Jeg er fakrisk litt på tuppa nå... Ser du noe kjønn på spiren? Vi snakkes i morra Natta sove godt og drømme søtt:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 8. januar 2008 #10 Skrevet 8. januar 2008 ser ut som du kan bli litt plaget i sv.skapet ja..men prøv å ta det med ro og ikke stresse for mye, og FÅ NOK SØVN!!! det er veldig viktig... for lite søvn---> kvalme +++ føler at det er en liten gutt som kommer....men er ikke helt sikker:) lykke til... klem.. 14.aug er en fin dato så d er helt ok... kjenner at jeg er litt spent og grugleder meg veldig til UL, selv om d er en stund til enda... jaja...får du opp kjønn, evt antall:P hehe... har du forresten fått positiv test i dag??
kaos83 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. januar 2008 Hei min venn... Jeg håper du tar feil forgje gang jeg var gravid følte jeg nesten jeg var gal av sinne. Jeg gråt hele tiden og var super depppa:( Og nå skjenner jeg at jeg er veldig redd.. håper jeg ikke ødelegger forholdet mitt... Men testen idag var negativ. Men jeg er sikker på jeg er det uansett, kjenner d på kroppen... Ser du når testen vil bli positiv? jeg ser en gutt og en jente på deg. enten to tettte eller tvillinger, men iallfall en av hver. Ultralyden vil gå fint, prøv å slapp av:) Dere vil bli kjempe lykkelige sammen med babyen(e) klem
stratosen_er mamma_ Skrevet 9. januar 2008 #12 Skrevet 9. januar 2008 heia du:) jeg ser deg ikke så dårlig som sist...var ikke d jeg mente...jeg mente bare litt sånn generelle sv.skapsplager...småkvalm, trøtt, litt irritabel, men ikke sånn som sist..så prøv å ikke tenke på det:) jeg har jo vært litt usikker på denne graviditeten tidligere, men om du nå tester positivt så tror jeg du gjør d den 10.... lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå