Gå til innhold

Er Lars Monsen sexy?


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir nok et ja fra meg. Humor og masse glimt i øyet er veldig sexy i mine øyne :)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Kjenner han vekker urkvinnen i meg:)

Skrevet

Nei. Gidder ikke se på programmet heller.

Skrevet

Herregud nei:):) Ha-ha, han lukter skikkert skikkelig hund:) Ikke at det er noe galt i det... på hunder liksom...

Skrevet

EDIT: Gurimalla, han ser ut som en sjørøver...Kanke akkurat si at han var et smykke, nei.. Desverre ;)

Skrevet

Aldri tenkt over! Men må nok bli ett NEI!

Skrevet

Han er sexy på en sånn "ugg, ugg, jeg er mann"-måte! Kunne aldri vært sammen med en sånn som han, men liker menn som er menn!!

Skrevet

Han har noe ved seg ja....

 

 

Men er nok ikke noe for meg, hadde måtte lagt vekk dyna og funnet fram soveposen da gitt!

 

Han var forresten ikke så veldig sexy da han vridde svetten ut av sokka sine her en dag på tvn;S

Skrevet

Nei. Barsk er han, men langt i fra sexy.

Skrevet

utseendemessig er det et klart nei.

 

men humporen og glimtet i øyet, og motet til å gjøre det han har mest lyst til i hele verden - å være ute og oppleve naturen gjør at han er sexy alikevel.... hehe...

Skrevet

Muahhah, våkne opp en søndag: Hva er det som lukter hund? Og hvem er det som ligger ved siden av meg? Og hvorfor har jeg tørrfôr i håret? Hoho! :P

Skrevet

Altså, jeg hadde ikke tenkt å gifte meg med fyren da:) Og han dusjer sikker til vanlig også, selv om han sikkert lukter skogsmåsa på tur;)

 

Synes nå uansett han er litt barsk jeg da:)

Skrevet

Jahn Teigen er sikkert snill han også... :P Ble kanskje en litt sterk sammenligning, men allikevel... :S Nå skal det jo sies at han er gammel nok til sikkert å kunne være faren min, kanskje det er det som gjør at det blir full stopp inne i hodet mitt? :P

Skrevet

haha vi er i mindretall ser jeg =)

Skrevet

åh herre min! jaaaah.. jeg sklir nesten av sofaen når han er på tv'n! nam nam nam!

Skrevet

jan teigen ???

HAHHAHAAH nå vekte jeg nesten mini her for jeg lo sånn =)

 

Skrevet

og han kan godt få vri opp sokka sine på sengekanten min hver kveld..evt i teltet vårt!!!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...