Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Blir nok et ja fra meg. Humor og masse glimt i øyet er veldig sexy i mine øyne
Du og jeg og vi fire Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 JA! Kjenner han vekker urkvinnen i meg:)
To trollunger + en spire Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Nei. Gidder ikke se på programmet heller.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Herregud nei:) Ha-ha, han lukter skikkert skikkelig hund:) Ikke at det er noe galt i det... på hunder liksom...
(0_o) Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 EDIT: Gurimalla, han ser ut som en sjørøver...Kanke akkurat si at han var et smykke, nei.. Desverre
Junijenta - gifteklar:) Skrevet 7. januar 2008 #11 Skrevet 7. januar 2008 Aldri tenkt over! Men må nok bli ett NEI!
Sessa ruger igjen... Skrevet 7. januar 2008 #13 Skrevet 7. januar 2008 Han er sexy på en sånn "ugg, ugg, jeg er mann"-måte! Kunne aldri vært sammen med en sånn som han, men liker menn som er menn!!
Nyseryllikberta Skrevet 7. januar 2008 #14 Skrevet 7. januar 2008 Han har noe ved seg ja.... Men er nok ikke noe for meg, hadde måtte lagt vekk dyna og funnet fram soveposen da gitt! Han var forresten ikke så veldig sexy da han vridde svetten ut av sokka sine her en dag på tvn;S
frøken blå Skrevet 7. januar 2008 #15 Skrevet 7. januar 2008 Nei. Barsk er han, men langt i fra sexy.
3b@rnsmor-30* Skrevet 7. januar 2008 #16 Skrevet 7. januar 2008 utseendemessig er det et klart nei. men humporen og glimtet i øyet, og motet til å gjøre det han har mest lyst til i hele verden - å være ute og oppleve naturen gjør at han er sexy alikevel.... hehe...
(0_o) Skrevet 7. januar 2008 #17 Skrevet 7. januar 2008 Muahhah, våkne opp en søndag: Hva er det som lukter hund? Og hvem er det som ligger ved siden av meg? Og hvorfor har jeg tørrfôr i håret? Hoho!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #19 Skrevet 7. januar 2008 Altså, jeg hadde ikke tenkt å gifte meg med fyren da:) Og han dusjer sikker til vanlig også, selv om han sikkert lukter skogsmåsa på tur;) Synes nå uansett han er litt barsk jeg da:)
(0_o) Skrevet 7. januar 2008 #20 Skrevet 7. januar 2008 Jahn Teigen er sikkert snill han også... Ble kanskje en litt sterk sammenligning, men allikevel... :S Nå skal det jo sies at han er gammel nok til sikkert å kunne være faren min, kanskje det er det som gjør at det blir full stopp inne i hodet mitt?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. januar 2008 #22 Skrevet 7. januar 2008 åh herre min! jaaaah.. jeg sklir nesten av sofaen når han er på tv'n! nam nam nam!
☆Anonymia☆ Skrevet 7. januar 2008 #23 Skrevet 7. januar 2008 jan teigen ??? HAHHAHAAH nå vekte jeg nesten mini her for jeg lo sånn =)
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #24 Skrevet 7. januar 2008 Ha ha, det overrasker meg ikke (S)TinkerBelle <3
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. januar 2008 #25 Skrevet 7. januar 2008 og han kan godt få vri opp sokka sine på sengekanten min hver kveld..evt i teltet vårt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå