Gå til innhold

Har noen her farget brynene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å farge brynene mine samtidig som jeg farger håret på salong. Noen her som har erfaring? Blir det pent?

Jeg er ganske mørk fra før, men tenkte å farge brynene i samme brunfarge som jeg vil ha på håret..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort det en gang for lenge siden og det ble veldig bra. De fleste frisører er flinke til å se hvor mørke bryn du kler uten at det ser unaturlig ut. Gjør man det hjemme er det lett for at de kanskje blir akkurat det..

Lykke til!

Skrevet

har ikke prøvd det selv da mine bryn er svarte...men går sikkert det??:)

hadde skjønt det om du var lys men om de mørke hvorfor farge da??

går jo an å prøve vokser jo raskt ut igjen:)

Skrevet

Brunfargen jeg vil ha er i en annen nyanse enn brynene mine, og forrige gang jeg farget hår sånn så syntes jeg de så litt unaturlig ut.. Mine er litt askebrune også vil jeg ha en varm sjokoladehårfarge..

Skrevet

Det er ikke noe problem.

Jeg gjør det av & til hos hudpleieren, men sikkert mange frisører som kan det også..

Skrevet

Jepp. Farget både bryn og vipper idag, og gjør det jevnlig. Av og til hos frisør. Er vel mer fornøyd når jeg har gjort det hos hudpleiesalong, men det behøver jo ikke å bety noen ting:)

Skrevet

Jeg har jobba på hupleiesalong og gjorde jeg det hele tida, blir veldig fint :) Koster ikke så mye å få farga øyenvippene i samme slengen :)

Jeg gjør det selv hjemme nå da, bruk vaselin med pensel rundt der du ikke skal ha farge....den gjør at fargen ikke setter seg. Så ha på i 10min. Vask godt med sminkefjerner,flere ganger og etter 2 dager ser de veldig fine ut...

Sitter alltid litt farge igjen i huden, under brynene.. Jeg bruker brun farge..

Men gjør det heller hos frisør hvis det er en spesiell farge du vil ha- de kan lettere kombinere fargene.

Skrevet

Det er hud og hårpleiesalong jeg tenkte å gjøre det hos.

Men da tror jeg jeg skal prøve gitt!

Skrevet

Jeg farger hver 7 uke ca hos min faste frisør. Har blitt avhengig.. :) Da er det godt at frisøren er gratis å jeg bare betaler for utstyr. :)

Skrevet

Når jeg jobet som frisør, så hadde vi ikke mulighet til å blande farger til bryn. Bruker ikke hårfarge på bryn/vipper. Hvor mørke de blir er ettersom hvor lenge man lar det virke.

Jeg farger mine hjemme nå med brunfarge. Synes det blir fint i alle fall ;o) Best blir det etter et par dager.

Skrevet

Jeg farger mine hjemme annen hver måned med Kolokrem- funker drit fint. Har gjort det i ti år minst nå så fått teken etterhvert....

Bruker brun, og gjør det fordi jeg har helt lyse bryn...

Skrevet

Jeg gjør det hos hudpleier en gang i mnd. Det eneste du skal vite er at du blir avhengig! I hvertfall føler jeg meg lite pen uten farge på bryna nå.. Er jo ikke den største utgiften da.

Skrevet

jeg farget både bryn og vipper når jeg hadde mørkt hår (er naturlig blond, nesten platina)

Ble kjempefint!!

Litt sterk farge akkurat i det du går ut av salongen, men det demper seg fort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...