Linchen Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Det er visst ganske vanlig at ungene bæsjer en del i forbindelse med at de får tenner. Vi var sikre på at pjokken skulle få tenner en dga han leverte 6 bæsjebleier ( + tre den neste!), men ennå ingen tann...
Lillegutt og jeg Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Lillegutt her hadde 4-6 bæsjebleier (ganske tynt-flytende) i ca 14 dager før de første to tennene kom... Jeg trodde det var reaksjon på malt, da vi startet med grøt litt før dette - men det var tannbæsj:) Når tennene var igjennom, ga bæsjingen seg - og vi er tilbake til bæsjebleier ca 1 gang daglig/annenhver dag.
kom-som-bestilt Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 puh, var nesten godt å høre, lillemor gjør seg ut myyye for tiden, både dag og natt! Føles ut som om vi er tilbake i starten da man stod på badet på natten og stellet... Men det er grønt, skal det være det? Har vart siden fredag, håper snart tenna presser igjennom!!
Lillegutt og jeg Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 ...4-6 bæsjebleier i døgnet! (ko ikke helt klart frem...)
Lillegutt og jeg Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 ..ja, var også litt grønt gress-aktig de første bleiene - men siste 12 dagene eller noe i denne tann-perioden var det sennepsaktig...
kom-som-bestilt Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Med de første tennene hadde vi en gritene baby i 2 uker (og sutring på natta), men inga magetrøbbel. Nå har vi en blid baby, men med mye bleieskift. Jaja, er ikke bare å forstå seg på disse søte små...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå