MÅNS m/lilleMarius Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Tv-program på TV norge ikveld! Skrekk og gru! 9 barn! ojoj!
NoDoubt Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Når begynner det? Det må jo være et bra prevensjonsmiddel;-)
(0_o) Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Og så jeg som får frysninger bare ved tanken på en til... Har jo lillegutt på sju uker og synes det holder i massevis. Nei, huff og gru!
NoDoubt Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Samtidig som akutten! Tungt valg;-) Blir nok litt zapping da:-)
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. januar 2008 aner ikke! herreguud!firlinger??????
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 de fikk firlinger to ganger på rad=) Meeeen når begynner ylvis igjen da? eller er det ferdig kanskje?
3b@rnsmor-30* Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 bestemora til mannen min har 9 barn. og det er 10 år fra yngste til eldste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå