Gå til innhold

9barn på rekordtid:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tv-program på TV norge ikveld! Skrekk og gru!

9 barn! ojoj!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når begynner det?

Det må jo være et bra prevensjonsmiddel;-)

Skrevet

Hihi:) 21.30:)

Skrevet

Og så jeg som får frysninger bare ved tanken på en til... :P Har jo lillegutt på sju uker og synes det holder i massevis. Nei, huff og gru! :P

Skrevet

Bare " eight to go" :)

Skrevet

Samtidig som akutten! Tungt valg;-) Blir nok litt zapping da:-)

Skrevet

er det de som fikk firlinger?

Skrevet

aner ikke! herreguud!firlinger??????

Skrevet

de fikk firlinger to ganger på rad=)

Meeeen når begynner ylvis igjen da? eller er det ferdig kanskje?

Skrevet

bestemora til mannen min har 9 barn. og det er 10 år fra yngste til eldste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...