Gjest Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Jeg tror jeg hadde ett angstanfall i dag......Har jo hørt mange snakke om dette, men ville egentlig ikke trodd det skulle ramme meg, selvom jeg ikke er den sterkeste i verden. Jeg var på skolen i dag og jeg og gruppa mi skulle ha veiledning med begge lærerene mine. Vi holder på med et prosjekt på skolen denne uka som ikke er lett, det går på et fag jeg sliter masse for å komme meg gjennom å forstå. Læreren spurte litt en og en hva de trengte hjelp med, og jeg tenkte "ALT, jeg trenger hjelp til ALT"! Men svarte "Njaa..Må se litt mer på det først tror jeg før jeg kan svare" Ganske rett etterpå kjente jeg at jeg ble litt urolig inni kroppen...Deretter kjente jeg at det ble vondt å puste...Akkurat som det knyttet seg i brystet og hjertet mitt dunket så fort at jeg var sikker på dem andre omtrent kunne høre slagene mine:-s Prøvde skjule det så godt som, men så fikk jeg en sånn skikkelig "sluke-etter-luft-lyd", fikk ut "jeg greier ikke å puste"!! Og så løp jeg ut av rommet..Det var en helt forjævlig følelse!!!( Læreren kom etter meg og mente det så ut som jeg fikk ett slags angstanfall...Og ja,noe må det jo ha vært. Brystkassen var helt rød og flammete etterpå, så ut som en førstegradsforbrennig..! Noen som kan si hva dette var?..Og når man har fått det en gang, er det stor sjans for å få det igjen da?( Vil noen være en engel å legge dette ut på skravle? Jeg orker ikke sånne usaklige anonyme svar nå. Anonym
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Jeg vet egentlig ingenting om angstanfall og panikkanfall. Men kan du ikke kontakte fastlegen. Noen skoler har også skolepsykolog.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå