En blå å en rød:) Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Eg e skikkelig pæreforma! Smaaal oventil, bittesmå pupper, og skikkelig breed over hoftane....Å utroooleg pløsete mage...trener og trener, men får ikkje vekk verken "love handles" eller magen...(trener og spiser jo sjølsagt feil, men what can I do???) Spiser aldri verken sjokolade eller chips... e 170 og 65 kilo men uansett, ka kan eg kle? Kler eg A-forma kjoler? E dei eg he sett mest på......har falt veldig for Dimitrios og benjamin roberts...Noen av Maggi Sottero oxo.....
Håperpåønskebaby Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Alle kjoler som går ut fra livet feks, vil passe deg veldig bra. "ballkjole" fasonger, sjuler alt av hofter, rumpe og lår
(0_o) Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Stikk innom noen brudesalonger og hør med de som jobber der =) Du er garantert ikke den første som lurer! =) Tror du kommer til å bli en nydelig brud uansett, jeg! =)
Odine! Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Overvektig er du ihvertfall ikke! Det finnes garantert en kjole for deg. På brudesalongen har de erfaring i å finne kjoler som passer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå