NoDoubt Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 at når flere HIer ikke får de svarene de vil så svarer de ikke mer. Men alle andre kan uttrykke sin mening i det uendelige fordet! Hehehehe:-) Fatter ikke at folk gidder å legge inn svar nummer 50 når HI selv ikke har svart på et eneste et. Alle svarene HI får er og veldig like.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 He he, ja det skjer ofte ;-) Vi klarer liksom ikke la være...
mayaya Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Har du lest meldeplikttråden nå? :-p hihihihihi
AnneM. Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Det der skjønte jeg lite av. Mener du at hvis du ikke svarer på dette som jeg skriver nå, så bør ikke andre skrive inn sin mening i tråden, eller noe sånt?
NoDoubt Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2008 Hehehehe;D Blant annet;-) Men dette skjer jo nesten daglig.
NoDoubt Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2008 Nei, ikke sånn. Les meldeplikt tråden om barnehage så fatter du hva jeg vil fram til. Det er sånne tråder hver dag nesten!
(0_o) Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Jeg tenkte akkurat på det selv Hehe...meldeplikttråden, ja... nå har ikke jeg sjekka den på en stund, men sist jeg var innom så hadde ikke HI svart, nei.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Nei, de innser at de er alene om sine skrudde oppfatninger og stikker med halen mellom beina ;-)
AnneM. Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Ah.. hehehe.. Moro. (og litt skremmende! :-S)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå