Dobbel Latte Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Jenta mi er snart 11 måneder og jeg har til nå ammet fem ganger i døgnet i tillegg til fast føde. Nå skal jeg snart begynne å jobbe 3 dager i uka og trapper derfor ned ammingen. Tenker å amme morgen, ettermiddag og kveld, altså 3 ganger. Bør jeg da gi erstatning etter de andre måltidene (hun spiser fem ganger i døgnet), eller er dette tilstrekkelig med melk? Hun drikker vann til maten. Og vanlig kumelk, er det ok å introdusere dette nå?
2.gangsmor til LilleSkatt Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Akkurat dette lurer også jeg på...
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 tja tuppa mi er 11 mnd får pupp 4 gang pr dag, ca, får tilbud om erstatning til måltidene, men vil ikke ha så mye, vil heller ha vann,har begynt å jobbe jeg, men hun synes puppen er best enda ja.
gutt 07 + baby 09 Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har også begynt å trappe ned pga at jeg snart skal begynne i jobb. Jeg har trappet ned slik at han kun får ettermiddag og kveld, ca amming 2 ganger. Kunne gjerne ha ammet om morgenen også, men d ble så dumt da jeg må ganske tidelig opp. Han har tidligere fått vann i kopp til maten. Da han ikke suger på den, men bare tygger på den, og da ikke får i seg så veldig mye væske så fant jeg ut at jeg sku prøve glass. Å d går veldig bra, han bli kjempe ivrig når jeg kommer med glasset. Jeg bytter litt på d, litt vann og litt erstattning, men mest erstatting! Kan jo ha vann tilgjenelig mellom måltidene også. Siden din jente er så gammel ville jeg nesten vurdert å gå rett over på ku melk....d sies rundt 1 året....å d er jo ikke lenge igjen. Min er ikkje fyllt 10 mnd enda, så jeg venter en stund til. Men tror jeg kommer til å begynne med ku melk etter han har blitt 11 mnd, i allefall at han får d innimellom, slik at han blir vant med d. Jeg har også fått beskjed på hs at jeg kan gi hvit saus til han. D jeg lurer på er hvor mye væske trenger han??? Han får jo litt av meg enda + at det er en del væske i grøten han får om kvelden også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå