Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Dagen min skulle bestå av å gå til jordmor klokken 13, og når jeg kom hjem skulle jeg lage eplekake:) Men jeg kom hjem fra sykehuset nå 18.30... Hadde høyt blodtrykk og en veldig uregelmessig puls på fosteret. Jordmor ville sjekke dette nermere, så hun sendte meg til sykehuset. Der sa de at de ikke regnet fødselen som igang mellom 0 til 3 cm åpning, men muligheten var stor for at jeg var på åpningens vei:) WOW! nå begynner det virkelig å gå opp for meg at jeg skal føde snart. Har termin 16 jan, så godt mulig det blir før da? har hatt en del sterke kynnere de siste dagene og får lettere vondt i sete og bekkenet. Noen som tørr tippe når jeg kommer til å føde?
rigmora :-Oline-: Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Ja, vil tru du føder før 16 vertfall:) Lykke til! Eg og har termin 16, so eg kunne tenkt meg å føde før og:)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 dytter, for muligens å få flere tipp:)
Hvitkløver2020 Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Tipper på den 10 jeg=) Fin dato:) Lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå