Gjest Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Og ikke er prisen så ille heller, tvert i mot. Grunn til å bli misstenksom? Er det da nødvendigvis en mandagsbil, eller kan det bare være tilfeldigheter? Synes det er rart at en så ny bil har hatt 2 eiere og så selges den...
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Det kan jo selvsagt være tilfeldigheter. Men hva med å ringe eier nr 1. for å spørre, han/hun har jo sikkert ingen skrupler med å fortelle hvorfor den ble solgt.
LizzyG Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Er jo mange som bytter bil ofte da. Kan jo hende at den ble levert tidlig i 2006 og da er den jo 2 år allerede.
(0_o) Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Jeg hadde egentlig ikke tenkt så mye over det, egentlig... Men det skader jo ikke å forhøre seg litt =) Kanskje snakke med andre som har sånn bil og høre hva de er fornøyd/ikke fornøyd med? Kan jo være mange grunner til at den har blitt solgt, da. Dårlig økonomi, endring i livssituasjon osv... =) Trenger ikke alltid være en dårlig bil =)
LizzyG Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Og uansett så er det jo fremdeles garanti på den, så jeg hadde ikke brydd meg om at den var eid av 2 stk før.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Ja jeg håper nesten det er noen gode grunner for denne bilen er bare fantastisk, helt perfekt for oss selv om vi må dra langt for å hente den om vi tar den (så det blir litt skummelt da, kjøpe usett bil, dvs vi vil jo se den før vi betaler, men må jo sånn omtrentelig bestemme oss før vi reiser i så fall, kjører ikke 8 timer for en bomtur liksom)... Ja, får vel ta og ringe å høre, men det er litt skummelt dette her, den er nesten for god til å være sann synes jeg og derfor ringer det litt varselklokker...
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Er det alltid 3 års nybilgaranti? Den ble først registrert høsten i 2005, så den er litt over 2 år gammel...
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Nja..... Skeptisk... ;o) Hvor langt har den gått da? Synes det er rart at noen skal selge en bil etter såpass kort eierforhold ja....... Var ikke en dem.bil i sitt første eierforhold da?? Går jo rett og slett ann å spørre eier om hvorfor... da skjønner du kanskje av forklaringen om det er ugler i mosen....?
LizzyG Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Ja, er nesten bombesikker på at det er minimum 3 års garanti på alle biler som blir solgt nye i Norge. Hva slags merke er det da?
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 Den har gått ca 41 000 km, synes ikke det er så ille. Har ikke fått tak i eier, kom bare til mobilsvar, skal prøve igjen snart. Det er en VW caravelle :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå