Ruttitutt :-) Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Jippi jaaaaa!!!!! :-) Hadde ikm på fredag, og testet i dag! Og da lyste det GRAVID mot meg!!!! Endelig!!!!!! :-) Skulle begynne på pergo neste syklus hvis det ikke skjedde noe, men hadde hsg-røntgen denne mnd så ser jammen ut som om det gjorde susen!!! :-) Babystøv til dere alle sammen!!! :-)
**Håper** Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Så morro:=) Gratulerer så utrolig mye og kos deg masse. Psssst...Del gjerne med oss om du hadde symptomer før du tok testen???
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Gratulerer så mye testet og positivt i dag Masse lykke til ;D
Truseprinsesse Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Gratulerer gratulerer! Så heldig du er! Kos deg med den voksende magen.
Ruttitutt :-) Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2008 Tusen takk alle sammen!! :-) Annka-82 - GRATULERER SÅ MYE!!!! :-) Når har du termin? Jeg har 15.september. :-) Håper - Jeg bruker å få ømme pupper 1 uke etter el, men nå fikk jeg det ca 4 dager etter el, så regner med det var at egget festet seg og begynte å produsere hcg. :-) Jeg er småkvalm, det har jeg vært siden et par dager før ikm. I tillegg har puppene blitt større!! :-) Det synes veldig godt på meg pga at de er ganske så slappe "bestemor-pupper" pga at jeg veide mye mer for noen år siden, så nå har de på en måte fyllt seg opp, he-he! :-) Var egentlig det jeg tok som det sikreste teget, for det var akkurat det jeg husket at var det første jeg merket da jeg var gravid med førstemann og. :-) Ellers ble jeg kjempekvalm en times tid midt på natta og kastet opp litt da unnfangelsen skjedde! Men om det var tilfeldig det vet jeg ikke, men er jo uansett litt artig å tenke på nå. :-)
Venter på 3_de spire Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 GRATULERE SÅ MASSE!!!! Kos deg masse med den snart voksende magen. klem
*tornerose* Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Gratulerer med spiren :-) Håper å følge etter ganske snart :-) Lykke til (",)
Dotten Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Så flott. Gratulerer så mye og lykke til videre. Grattis til dere andre jentene som har testet positivt i dag også
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 tusen takk jeg har termin 19 september
Ruttitutt :-) Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. januar 2008 Da har vi nesten samtidig! :-) Så koselig! Hvordan er formen din da? Merker du noe enda? Hilsen hovedinnlegger, jeg har byttet nick! Endelig! Het ubehandlet ull...før. :-)
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #11 Skrevet 7. januar 2008 Gratulerer så mye!! Du er kjempeheldig! Hadde du på følelsen at du ville bli gravid?
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 7. januar 2008 #13 Skrevet 7. januar 2008 ja vi har det formen er fin den men er mye trøtt menmen,det går vel over:) nei merker egentlig ikke så mye,bortsett fra å føle meg gravid enn din form?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 7. januar 2008 #14 Skrevet 7. januar 2008 Gratulerer såååå mye!!!! Endelig ble det deres tur! Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet:)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 7. januar 2008 #15 Skrevet 7. januar 2008 Gratulere så masse:) Kos deg videre med den fantastiske gaven:)
2 fine små Skrevet 7. januar 2008 #16 Skrevet 7. januar 2008 Gratulerer saa mye! Saa stas.... Mener du har holdt paa en stund, eller bommer jeg? All mulig lykke til videre naa, kos deg masse. Maa vaere deilig aa faa til foer man begynner med "ekstratiltak" Vi fikk det til paa akkurat 12 mnd, det var ogsaa en saann "rett foer-greie" foelte jeg, siden det regnes som "normal proevetid" - hva naa enn det skal bety. Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå