Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det er litt gammelt nytt og har egentig vært super imot lenge nå, men så har jeg litt lyst også. Er litt skeptisk til å legge ut info om meg selv på nettet også.. Noen som har erfaringer positive/negavtive?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke legg ut så mye privat om deg selv. At de har navnet ditt er det ikke mye de kan gjøre med :)

Det mest positive med facebook for meg er at jeg har funnet og fått kontakt med mange gamle venner!!

=)

Gjest Lite nurk i magen :)
Skrevet

Jeg ville ikke valgt facebook dersom du ikke vil legge ut personopplysninger.. Kanskje myspace eller nettby? Det er litt mer anonymt.. Men der kan du jo ikke søke på navnet til gamle kjente.

Skrevet

Har vært "medlem" siden i fjor våres. Har kun hatt en negativ opplevelse. Var en journalist som masa og var frekk. H*n ville ha meg til å uttale meg om en tidligere klassekamerat som har et langt kriminelt rulleblad og var blitt tatt. Ga seg ikke med maset og ble ganske frekk. Ellers er det jo veldig hyggelig å slå av en prat med folk man kjente for lenge siden og treffer igjen der inne da. Men bølgen har avtatt og mange er passive medlemmer.

Skrevet

Er ikke nettby litt mer sånn sjekkested? eller er jeg helt utenfor nå? er jo ikke akkurat på sjekkar`n... :-)

Gjest Lite nurk i magen :)
Skrevet

Nja, jeg har nettby og oppfatter ikke det som et sjekkested. Men så har jeg skrevet på profilen min at jeg er opptatt og venter barn, kanskje derfor de holder seg unna ;)

Skrevet

Hei...

Jeg er selv på facebook. Har vært innom nettby også. Må si jeg syntes

facbook er mye bedre.

På nettby kan alle titte på siden din, mens på facebook må man være venn med deg for å se på siden din. Og du bstemmer selv hvem du vil være venn med.

Litt dårlig erfaring med nettby. Masse ekle eldre kåte menn som skrev til meg. Nettby er litt mer et sjekkested,føler jeg.

Skrevet

Liker nettby best!

Er sjeldent på facebook,men har side der.Er så mange som skal legge meg til på facebook hele tiden,som jeg ikke kjenner.Isj!

Og nettby er ikke akkurat noe sjekkested.ikke mindre enn facebook iallfall.

Skrevet

om du lager facebook profil må du gjøre deg privat på alle innstilninger så det bare er venner ol som du velger selv som kan se på profilen din... tror nok at de som får venne "spm" fra folk de ikke kjenner ikke har satt innstillingene riktig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...