frøken blå Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 enda til vi ikke er gift? Vi har gjort det og får endel "reaksjoner".... (Slik at vi alle 4 har samme etternavn)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Ikke rart i det hele tatt. Navnfrihet i Norge.
NoDoubt Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Det er jo ikke "normalt". Men jeg syns det er tøft. Så har jo du et sjeldent etternavn som er kjekt å føre videre:-)
frøken blå Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2008 Ja, hehe.... Var det vi også trodde.... Ikke alle som vet det sikkert! =) Liksom sånn "Hvorfor DET??! DITT navn liksom, hvorfor??!" Vi bare "Ehhhh?? Fordet?!"
-carina- Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Kanskje ikke helt vanlig... Men utrolig flott at han har gjort det! )
3b@rnsmor-30* Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 synes det er tøfft jeg! mannen min har tatt mitt etternavn også. men vi er gift da. vi har hans navn som mellomnavn. her er det også av samme grunn, sjeldne navn som må videreføres. Bare at begge våre er sjeldne. men mitt mest sjeldent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå