Gå til innhold

Ok, hva synes dere?!

Gjest mamma til 2 jenter:)

Anbefalte innlegg

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Datteren vår på 14mnd har kastet opp alt hun har spist i dag, i tillegg har hun flytende diare...

Hun ville ikke ha noe mat i kveld, og det lille hun fikk i seg kom rett opp igjen..

Jeg mente vi kunne vente å dra til legen i morgen, men samboer ville absolutt ta henne med til lekevakten i kveld..så nå har de kjørt.

Han mener det er ett RF (?) virus som går,. men jeg mener bare hun har vanlig omgangsyke og diare...

Er det ikke normalt at barn kaster opp alt de spiser når de har omgamgsyke..? vi gjør jo det når vi er syke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok helt sikkert omgangssyke. Så lenge hun ikke har hatt det lenge så er det ikke noe de gjør med det.

RS virus er noe helt annet.

Skrevet

Hadde ikke dratt til legen den første dagen hun var syk jeg, men nå får dere jo svar på om det bare er vanlig omgangssyke eller ikke. Jeg synes et dette høres ut som typisk omgangssyke. Og små barn kaster gjerne opp alt de spiser når de har omgangssyke.

Skrevet

Jeg ville nok ha venta til dagen etter og fått en time hos legen, altså et klokkeslett jeg kunne forholde meg til. Ikke moro å sitte på venterommet på legevakta med oppkast og diare... Dessuten høres det ut som omgangssyke, ja. Husk at hun må drikke masse så ikke hun blir helt dehydrert, men det vet du vel nok =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...