☆Anonymia☆ Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 min lillesøser på 11 år er på msn... så har hun skrevet på den plassen under nicket: elsker deg ****** *knis*
Prish Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Hahaha... Slik gjør broren min på 14 også. Ler meg ihjel! De er jo søte da...
☆Anonymia☆ Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 hehehhe ja de er jo det =)=) syns det er kjempe morsomt =)=)
(0_o) Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Ahh, de søte små... =) Men det var jo fryktelig alvorlig husker jeg, da en selv var på den alderen Jeg måtte også le da jeg så at søsrtern min på 12 hadde jugi på seg tre år på myspace-siden sin. Og på bildet hadde hun på seg sminke og greier...makan... =P De har det jammen travelt med å bli voksne... =)
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 haha, husker selv når vi var så små og man var stormende forelsket!! Hehe!!
FrøkenSprøken Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Slikt gjør søstra mi på 16 også. Holder på å le meg skakk! Jeg har faktisk ikke sagt det til et eneste menneske i hele mitt liv, og kommer ikke til å gjøre det før jeg er sikker på at jeg har møtt den mannen jeg vil dele resten av livet mitt med. Jeg tror jo at jeg skal dele resten av livet mitt sammen med han jeg har barn med, men jeg har ikke tenkt å si det før den dagen jeg kjenner at jeg ville ha sagt JA dersom han gikk ned på kne;)
☆Anonymia☆ Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2008 hehehe ja de mener det jo !! følelsene bruser og hormonene raser..=)=) *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå