Gå til innhold

Noen som synes at buksa begynner å stramme ALLEREDE??


flypapir

Anbefalte innlegg

Her går det greit på dagtid, men når kvelden kommer må jeg åpne den øverste knappen gitt.... Er vel for det meste fordi jeg er oppblåst, men syns det er litt moro jeg da!:) Er jo bare 4+3 i dag...hihi :)

 

Andre som har det slik??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jupp, greit når jeg går og står men når jeg setter meg ned, så føler jeg buksa er trang rundt magen ja!

 

er 5+6 (tror egentlig jeg er litt kortere, men foreløbig så forholder jeg meg til terminkalkulatorer)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også. Føler meg veldig små feit. Og julen har ikke hjulpet.

Tror snart at noen oppdager det. Sluttet å røyke og ikke drikke lengre heller. Har lønningspils på jobben og skal egentlig ut fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi... de va tidli! da er derer vel ikke første gangsfødende? Eg kjenne ingen mage som vil fram enda... jaja, heldige dokke da:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg venter nr 3,er 6+1 å kjenner ingenting ennå..kan kjenne antydning til en liten kule når jeg ligger ..om morgenen spesielt,av og til..

men d er vel ikke så lenge til jeg kjenner d strammer tenker jeg..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, du ødelegger ikke min glede hvertfall, for jeg VET at det er kun oppblåsthet (for min del)!:) Men synes det er morro å merke at det er noe på gang uansett jeg da... Venter nr.2, så tipper at magen kommer litt tidligere denne gangen uansett!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei vivalavi:)

hvor langt er du på vei? jeg er 6+2 i morgen..:)

har en gutt på 6 å ei jente pp 4;)er 27 år i år..hørtes ut som vi hadde litt til felles:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er førstegangsgravid

Jeg kjenner at maven er mye mer oppblåst. Trodde ikke dette skulle skje så raskt. Skulle ønske at maven lot seg vente en stund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ææææ ja så fort kan d gå...jeg har på meg yndlingsbuksen min i dag..å jeg ser bare småfeit over magen..kan ikke bare den kulen komme da..hvordan skal jeg skjule d nå da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker forrige gang, da ble "gravid" veldig tidlig. Løp ut og kjøpte mammabukser og div. Men så forsvant magen rundt uke 12 og jeg så helt vanlig ut i noen uker til magen begynte å vokse på ordentlig.

 

Jeg merker også at magen er oppblåst om dagen. Og jeg blir ekstra kvalm når jeg har på meg noe som strammer over magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...