grå :) Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 mannen har ikke engang giddet gratulere meg i dag enda eldstejenta til og med fortalte ham hvilken dag det var i dag. jeg driter i gave, men han kan da vel klare å si de få ordene...
(0_o) Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Åh, hehe...såpass...da hadde jeg nok blitt litt snurt, ja...kanskje han planlegger en overraskelse? Gratulerer med dagen i hvert fall =)=)
3b@rnsmor-30* Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 vet det ikke hjelper stort.. men GRATULERER MED DAGEN !!!
mams-til-tre Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Grattis med dagen! Håper han overrasker deg senere da! Kjipt hvis ikke...
Prish Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Kan jo faktisk hende at han har en kjempe overaskelse til deg etter ungene har lagt seg... Hvis ikke er han en drit kjip type!!! Gratulerer med dagen!
Tussa og Sofie Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Gratulerer med dagen ;o) For en kjip mann da!! Hadde jeg blitt skikkelig lei meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå