Gå til innhold

Annerledes barnebursdag - hva syns dere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et veldig lite hus og kan ikke invitere så mange..

Tenkte å invitere noen unger bort i akebakken og ake sammen med dem. Grille pølser og lage skattekart hvor de finner feks. juicene sine.

Alt dette avhenger jo av at det kommer snø selvfølgelig, vi har litt manko på det.. :)

Men ville dere som foreldre orket å dra på no sånnt da? Og ville barna deres likt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres faktisk kjempegøy ut:)

Skrevet

Det ville jeg ha blitt kjempeglad for!

Deilig med en bursdag hvor ungene får rørt seg litt, og slipper å bli sukkergira.

Men nå er vi veldig glade i friluftsliv da. Vet ikke hva andre forelsdre hadde syntes om det. Slike "sofagris-foreldre" mener jeg;)

Skrevet

Helt supert!!!! Moro med noen annerledes!

Skrevet

mini her er litt for liten til den slags bursdag.. så da hadde det ikke vært noe.. ( er ett år).. men hadde han vært eldre hadde jeg syns det hadde vært topp!! =)

Skrevet

Det har vi faktisk vært med på og ungene synes det var kjempe artig=) Lettvint med tanke på rot og gris, og de fleste barn stortrives ute. Så det er vel bare opp til foreldre og kle dem godt... og huske å tisse før de blir påkledd!

Skrevet

her er det mye snø på vinteren og veldig populært med utebursdag i akebakken, eller ved en bålplass.

superbra synes jeg!

Skrevet

Tusen takk jenter. :o) Han blir 4 år, så det blir i den alderen. :)

Skrevet

Husker selv at jeg likte sånne bursdager mye bedre enn "sjokoladekake, pølser og film"-bursdagene ;) Da SKJER det litt, liksom... =) Pluss at man stiger et hakk på popularitesskalaen til de andre foreldrene - for hva er vel bedre enn aktivitet og frisk luft? Tusen takk for ideen, forresten. Må prøves ut en gang =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...