mamman til leon og Noah Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 forrige gang jeg var gravid, så så jeg aldri noe til denne slimproppen hehe... hvordan ser den ut?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Har hørt den gjerne har noen blodstriper i seg.. Og selvfølgelig.. Slimete.. hehe.. Har ikke opplevd den selv enda men er i allefalld et jeg forventer å se...
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Ved mine 2 første svangerskap, såg jeg ingenting til denne slimproppen. Sist, så "gikk den" 2 ganger, og den var gulaktig slimpropp, med en tynn blodstripe i. (Trodde fødselen var igang hver gang, men første gang, var 1 mnd før, og den andre kom ca 2 uker før fødselen startet =/)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå