*gullungen med okt spire* Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 jeg var akkurat på do komm masse slim på papiret med noe brunt i hva er det??har alldri hatt det før
trillemamma Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Det er mest sansynlig ingenting. Det er normalt med lette blødninger i svangerskapet. Jeg hadde min første i uke 6. Nå er jeg i uke 10 og har fått beskjed om å ta det med ro, ikke bade og ikke ha samleie. Nå blør jeg mye mer enn deg, så dette går så fint så. Ring til legen hvis du er usikker på noe.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Er du gravid? Og evnt. hvor langt på vei?
*gullungen med okt spire* Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2008 ikke gravid da tror jeg skal ha el til helga testa forgje månde for da trodde jeg at jeg var gravid har vert kjempe kvalm å trøtt i det siste..men vi er prøvere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå