Gå til innhold

kan noen se hit??hjelpe??


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var akkurat på do komm masse slim på papiret med noe brunt i hva er det??har alldri hatt det før

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mest sansynlig ingenting.

Det er normalt med lette blødninger i svangerskapet.

Jeg hadde min første i uke 6.

Nå er jeg i uke 10 og har fått beskjed om å ta det med ro, ikke bade og ikke ha samleie.

 

Nå blør jeg mye mer enn deg, så dette går så fint så.

Ring til legen hvis du er usikker på noe.

Skrevet

Er du gravid? Og evnt. hvor langt på vei?

Skrevet

ikke gravid da tror jeg skal ha el til helga testa forgje månde for da trodde jeg at jeg var gravid har vert kjempe kvalm å trøtt i det siste..men vi er prøvere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...