Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 For 1 mnd sia åla han seg på gulvet, for ca 1,5 uke begynte han å krype, og i dag tok han tak i kommoden og kom seg opp på 2 ben.. Dyktig gutt.... Mamma er stolt;o)
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. januar 2008 Glemte å tilføye at han er 6 mnd.... Flink te å gå er han også, med hjelp fra ett par hender...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå