Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Har tatt en kikk på det skjema man fyller ut når man søker om svangerskapspenger. Men er ikke noe sted man fyller ut lønns info og kontonr, er det et annet skjema man får da om svangerskaps pengene blir godkjent av NAV?? Noen som har fått innvilget dette som kan fortelle meg litt om det. Står ikke noe spesiellt om det på NAV sine sider..Og så er det noen uker til jeg skal til Jordmor også. På forhånd thanx
musikkpia Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Arbeidsgivergiver skal fylle ut et skjema som viser inntekten din (og kontonr.). Du finner det på Nav sine sider, det heter "Inntekts- og skatteopplysninger".
mia engel&fia frøken Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 hei. jeg har svangerskapspenger. og det kjemaet jeg everte var det arbeidsgiver å lege som skrev på jeg bare skrev under å senere var det arbeidsgiver som sendte inn lønns opplysninger,og konto nr. hva jobber du med? litt nysgjerrig
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Heisann..takker for svar. Jeg jobber i et profileringfirma. Mye printing med blekk som hadde mange X på databladet jeg leste og mye lakkering av skilt, vask med renset bensin før montering..så det blir mye sniffing av diverse i løpet av en dag. Enn du da? Hva jobber du med? tok det lang tid før du fikk innvilget svangerskapspenger?
mia engel&fia frøken Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 da blir det fort mye lukter.. jeg er frisør. men tror historien vår fra tidligere sammen med gamle lokaler uten punktavsug var med på at jeg fikk det, tok rundt 10 uker tror jeg, før de gav meg svar, jeg var sykemeldt så lenge og de ukene fra jeg hadde sendt inn søknaden ble gjort om fra sykepenger til svangerskapspenger. greit å ha litt sykemelding til overs hvis noe skulle skje når jeg skal tilbake i jobb. har vert endel sykemeldt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå