Gå til innhold

Ooooohooo...Ultralyd i morgen!...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 19 uker i morgen, og har time til ordinær ultralyd..uff...jo nærmere vi kommer tidspunktet for timen, jo mer "sikker" er jeg jo på at noe sikkert er galt....sånn var det sist gang og - selvom alt var i skjønneste orden så blir jeg så spent og....ja..engstelig. Håper alt er bra med lillen i magen min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh.. Det er så gøy med UL. :) Og det går sikkert bra. :)

Jeg skal også på UL i morgen, men jeg er 38+2, og skal inn for å se leie, og om hodet er festet og størrelsen på baby.. Men er kjempe spent jeg også..

 

Lykke til, og kos deg!!

Skrevet

det skal jeg og, ti på ti. Kjenner litt sommerfugler nå ja. Jeg er 19+2 i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...