Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Betaler man moms på det man bestiller derfra???
Mersa og gutta <3 Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Hvis du bestiller for over 200kr så må du det. Kan bestille varer for 199nkr og så frakt i tillegg...
Gjest mphs Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Det er gratis frakt. Om bu bestiller varer for over 200 kr blir det toll og moms i tilegg. Men om du tar scaner kviteringen for toll og moms og sender de en mail kan du få dette refundert.
ikø29 Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 kan be de skrive at varen er verd mindre enn det du betaler for å unngå momsen.
ikø29 Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 dersom du vil bestille for mer enn 200 kr ,mener jeg :-)
dollylille Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 jeg pleier alltid å skrive beskjed til dem når jeg bestiller at de må skrive utenpå at verdien inni er under 200 kr, d gjør dem, og da slipper jeg moms og toll. :-)
*Super*Mamman* Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Har bestilt masse, masse fra strawberrynet jeg også. Er oppe i 50 bestillinger nå tror jeg, hehe..
Juicy med spirer! Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Når jeg skal gå inn på de sidene, kommer jeg ikke lengre enn til country siden, altså den siden jeg skal velge hvilket land jeg kommer fra... Noen her som kan vite hvorfor? Har ikke noe å si med pop-up, siden den går det ann å overstyre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå