apea28 Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Hei dere som alt er mødre. Kan noen anbefale en god ammebh til en førstegangskvinne. Er glad i bøylebh.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Det lurer jeg på også.. Tenkte å kjøpe noen i morgen...
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Har hørt at Lindex har bra ammeBH... Kommer ann på hvor stor du er... BøyleBH er ikke anbefalt for det kan stoppe melkeproduksjonen. Lykke til!
Blå-Rosa+spire! Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Veldig fornøyd me lindex sine, uten spiler. Eller har jeg to triumph uten spiler og en med spiler fra forrige gang. Elsket den med spiler, melka holdt:) Men det varierer vel. De triumph er dyre altså, fort over 300 per stk. men de er verdt det. Kjøpte mine på coop og cubus.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 He he... Over 300,- for en ammeBH dyrt? De siste 8 årene har ikke jeg fått meg en eneste BH til under 500,- Mine to ammeBH'er kosta meg 900,- og jeg følte meg heldig ;o)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Jeg holder en knapp på Abecita, syns de er gode + at de har GODT størrelse-utvalg=) Men bestilles på nett, da... Søk etter underverker.no /com Ellers er Triumph er bra merke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå