mamma til Armand & Even Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 tok test idag og det var negativ. etter 15 min kom en svak strek. har noen opplevd??
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 er det en STREK du ser, eller er det mer prikkete "strek"? Opplevde et par ganger med CB at det kom noen prikker som gjorde at det så ut som en strek. Den loddrette streken. Ville nok tatt en ny isåfall...Lykke til:)
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Og jeg var de gangene ikke gravid. Det var visst en feil med de testene at det kunne skje.
Fått gutt nr 3 :) Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Det har jeg opplevd og da var jeg gravid. Ta en test om ett par dager igjen, er du gravid er den streken nok mere synlig da.
oblix Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 da er du nok kanskje gravid. hos meg var streken svak alle gangene jeg prøvde.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Det står vel i bruksanvisningen at forandringer på testpinnen etter 10 minutter ikke "gjelder". Så jeg ville i utgangspunktet si ikke gravid. Men vent en dag eller to å ta testen igjen, så får du nytt svar!
mamma til Armand & Even Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2008 det er strek. men halv strek
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå