Gå til innhold

Har sortert babytøy nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og du store min tid så mye......... *puh*

Håper bare det blir jente nå da, slik at vi kan bruke alt dette. Dette er klær vi har fått av to av søstrene til sambo, som nylig har hatt baby, så vi kommer til å få derfra fortløpende/etterhvert som de vokser utav...

Så nå har jeg da sortert alt dette etter størrelse, for skal begynne å vaske det opp nå.

Har sortert utover spisebordet, etter størrekse og type (har plukket ut bodyene, for å se hvor mange).. Og det dekker hele spisebordet i store hauger... Eneste jeg har kjøpt selv er to sett... Trenger ikke kjøpe mere heller ser jeg... :) Skjønner ikke at jeg skal rekke å bruke alt dette jeg.. Hehe.. Men de trenger vel ofte noen skift pr dag så.. :)

Spennende og morro dette!!!!

Har vasket ned "nyrommet" også i dag, så da skal vi montere innredningen i garderoben i morgen, også flytte inn alle babytingene, og forhåpentlig vis få plass til senga vår også.. Gøy dette. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he, så artig:)

Vi har også arvet en del i str 50 0g 56 etter nevøen min som nå er str 62.

Så får jeg litt dårlig samvittighet da, vi trenger jo ikke å kjøpe noen klær fremover nesten.

Dere som arver, gir dere noen gaver til de dere arver fra innimellom? Vi kommer til å arve mer fremover også...

Skrevet

jeg får en del av ei venninne og tenkte å kjøpe en ting hvis hun ikke vil ha noe for d! Man sparer jo mye på d...

Skrevet

Å... Jeg vil og. Jeg går og klør i fingrene, men har ingen kommode og legge det i etterpå.

Jeg har to fullpakka bager med meg fra juleferie og vil se hva jeg egentlig har i de ulike størrelsene. Masse flott vet jeg.

Men her på denne lille plassen langt i nord hvor jeg bor er det en evighets bestillingstid på alle møbler. Er vant til å gå på ikea, velge og ta med meg sammen dagen.... Men det var før jeg flytta nordover!

Skrevet

Nei. Det blir nok ikke noen gaver på dem. Men jeg er dypt takknemlig og det vet de!

Skrevet

Jeg har begynt med vasking av alle klærne vi har arvet. Thomas er i full gang med å skru opp ikea kommoden. :) Gleder meg til å henge opp alle klærne. Har kjøpt en del selv og har arvet utolig mye. Så her i huset er det full kjøpestopp på klær nå. :)

Skrevet

Vi arver ALT fra min kusine som er alenemor med dårlig råd...må nok innrømme at hennes gaver har blitt noen hundrelapper dyrere, og en vinflaske sniker seg oppi posene som sendes hjem igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...