FrøkenSprøken Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Vi sitter i sofaen og koser oss med pepperkaker. Jeg synes han har spist nok, og spør "vil du ha makrell i tomat?" Hvorpå gutten svarer " næjj tatt, peppejkak heile tia!" Var ikke klar over at de forstod sååå mye så fort! Han er jo ikke to år engang!!!!!
Mamma´n til A og F Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 He he, så søt! De skjønner mer enn vi aner. I dag da vi våknet sa mi på 20 mnd: "mamma, bustete på håret" og lo godt:)
FrøkenSprøken Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 Det er helt snålt! Nå sitter han ved bordet og skjærer opp ei skive med makrell. Jammen ville han ikke ha allikevel;) De siste dagene har han begynt å kjefte på faren sin hvis han tuller med meg. Sier "ikke, pappa!! Mamma blir lei seg du gjør sånn!" Og i dag sa han: "Ekkelt i tissen. Må t doktor, medisin." Min er 21 mnd han da.
Mamma´n til A og F Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 He he, ja her kommer det mange nye ord hver dag. Hun er veldig glad i sanger, og for en uke siden kom det helt rent og tydelig:"bang, ring, han har brev til deg" Hun ble sååå stolt da hun skjønte hva hun hadde sagt) Gutten din er veldig tidelig ute med språket, og har tydeligvis god forståelse og empati:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå