vesle linselus Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 jeg er i uke 17 i morgen, og har ikke fått innkallelse til ultra lyd enda. purret på legen forrige uke ( fikk bare lagt i gjen beskjed) , men er jo spent om det skjer noe snart. vet at det er best å ta ultra lyd mellom 16 og 18 uke.... så kan jeg kontakte sykehuset direkte, eller bør jeg snakke med legen en gang til.? noen andre i samme situasjon?
Idun<3tosmå<3 Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Virker som du har blitt glemt kanskje ja... Jeg ville ha ringt direkte til sykhuset og ULavdelingen slik at du blir satt opp så fort som mulig! De har sikkert fått inn avbestillinger eller noe!
Brummeline3barnsmor Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 her tar de ul mellom uke 18 og 20
vesle linselus Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2008 takk.... gjør det jeg! :-) kjedelig når man gleder seg til å få brev i postkassa om dag og tid, så kommer det aldri...... det ordner seg nok!
vesle linselus Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2008 ja... forrige svangerskap var jeg på ul i uke 18. men fikk beskjed iallefall tre uker før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå