Gjest Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 hva gjør man når man ikke har mulighet til å ta opp lån,spare,spørre venner om lån eller slikt? Sambo nevnte i dag at husverten vurderer å selge , kanskje ikke med det samme men allikevel så er depositumet helt drepen .. Her er det depositum på over 20-30 000 !!! Hvordan i alle dager skal man få råd og hva gjør vi om hun selger og vi blir sittende uten boplass?
Dollywood Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 jeg mener å ha hørt at man kan få kommunal garanti, eller en bankgaranti
Kaffemocca Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Man kan få sosialgaranti, men er ikke alle huseiere som godtar det..
Mamman til AM&JS Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Nei, husker at det ikke var så lett det der...vi måtte ta deler av ferielønna vår husker jeg...og det var tøft..men men..forstår jo også at huseiere vil ha en slags garanti..
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 men jeg jobber ikke (dermed ingen inntekt sånn sett..) og nå mister jeg attføringen min ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå