Gå til innhold

5 mnd, kaldt eller lunka vann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne prøve om minimann liker vann, men er usikker her siden han bare har fått mm. Han tar ikke flaske. Har introdusert grøt, men foreløpig er begeistringen liten.... =/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at de kan få knip i magen av iskaldt vann jeg, så jeg har gitt med litt lunk i. Vet ikke om det er sant da, men vesla her drikker lunket vann fra flaske helt uten problemer ihvertfall. Melk på flaske er helt umulig å få i henne...

Skrevet

Lillegutt her liker veldig godt kaldt vann, lindrer kløen i gommene virker det som. Drikker ikke så mye men tygger på tuten. Gir av tutekopp med myk tut jeg, da... Ellers er Imsdalflaska til mamma'n veldig spennende å drikke av;) Da kan han faktisk drikke en del vann... Ikke merka noe til mageknip av kaldt vann...

Skrevet

har ikke prøvd gi vann enda jeg, men dere som har svart her, koker dere vannet ?

jenta mi er 5,5mnd.

Skrevet

mi drikker det kaldt..ga før lunket ,kokt vann..det var ikke noe suksess..nå er det kaldt vann rettfra springen sm gjelder..hehe

Skrevet

Prøver med vann vi også, men foreløbig er det ikke sånn kjempestas. Ang koking, så sa HS til oss i dag på 5 mnds kontrollen at vi burde koke vannet til hu var 6 mnd, eller kjøpe flaskevann fra butikken.

Men har jo lest her inne at man får mange forskjellige svar fra HS.

Skrevet

Hei!

Vi er nok veldig heldige, for datteren vår tar flaske(både vann og morsmelkserstatning(ikke så ofte hun får det)), jeg fullammer.

Vi koker vannet, men det hender at det er avkjølt når hun får det.

Hun protesterer ikke på noen av delene. Kanskje fordi vi prøvde allerede da hun bare var noen dager gammel/1 uke?

Nå er hun i sin 8. uke.

Skrevet

Jeg gir gutten min kaldt vann, rett fra springen.

Men jeg ser ofte at han drikker mer vann når det er litt lunkent/rom-temp...

Kommer litt an på hva han tenker at han har lyst på virker det som:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...