Gå til innhold

Blodansamling i morkaken


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Jeg har vært på rutineultralyd i dag, der vi fikk se et nydelig friskt foster. Men vi fikk samtidig beskjed om at jeg har en liten blodansamling i morkaka (2-3 cm stor). Jordmora la ikke noe vekt på det, men hun skulle nevne det for legen og sa at vi evnt kom til å bli innkalt til en ekstra sjekk nærmere fødselen. Er det noen som har opplevd noe lignende? Jeg har hørt om blodansamlinger i livmoren, men ikke i selve morkaka.

 

Takknemlig for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...