Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Hei! Jeg har vært på rutineultralyd i dag, der vi fikk se et nydelig friskt foster. Men vi fikk samtidig beskjed om at jeg har en liten blodansamling i morkaka (2-3 cm stor). Jordmora la ikke noe vekt på det, men hun skulle nevne det for legen og sa at vi evnt kom til å bli innkalt til en ekstra sjekk nærmere fødselen. Er det noen som har opplevd noe lignende? Jeg har hørt om blodansamlinger i livmoren, men ikke i selve morkaka. Takknemlig for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå