Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, så møttes venninnegjengen etter jeg har vært bortreist i to uker... og så utbryter venninnene mine i tur og orden, "du har blitt stooor, er du sikker på at du ikke skal føde nå, du ser jo ut som du er klar som et egg? Spist mye i jula?? Hahaha.." Er liten og nett, men med stor mage som ligger akkurat på sf- målene.. Føler meg flott jeg!!!

Og hvorfor skal de hele tiden kommentere hvor vanskelig og tungt det blir framover? Hvor lite søvn, og hvor lite alenetid? Jeg gleder meg helt enormt, har aldri vært så lykkelig før!! Og jeg er ei ståpåjente med tæl som alltid har gitt mye for at ting skal gå så greit som mulig..

Så hvorfor kan de ikke være mer positive? Tror rett og slett at mange er misunnelige..Og det er vel ikke sånn gode venninner skal oppføre seg? da kan de heller si "du er så heldig, jeg skulle ønske jeg var i dine sko".

mye mer ærlig det! ...

Huff, ble bare så trist jeg.;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

Kjenner tild et der. Pluss at noen gjerne slenger på "nei så feit du har blitt" som en morro spøk som ikke faller i god jord hos de fleste gravide vil jeg tro. Latterli. Men mange har jo ikke vert gravide før selv å vet vel ikke hva de snakker om. Noen kunne vell også tenke seg din situasjon ja å prøver derfor å svartmale hverdagen litt for deg. Drit i det å overse dem da. Kos deg med magen å bebisen som kommer :)

Skrevet

Jeg er helt endig med deg!! Er så drittlei av disse kommentarene. Jeg er eneste av mine venninner med forlovede og nå snart barn, og like før jul fikk jeg noen kommentarer på "du som er voksen nå" osv osv osv. Vi er alle 26/27 år, herregud, jeg føler da meg ikke noe MER voksen enn de selv om jeg har funnet kjærligheten og nå skal ha et barn! Livet blir annerledes ja, men det gleder jeg meg til! Begynte å bli litt lei av å bare tenke på meg selv jeg :)

Skrevet

Kvinner er kvinner verst sies det.

De synes nok du er flott, selv om de ikke sier det. Pröv ikke å ta det ille opp, for de mener det sikkert ikke vondt. Det at de forteller om alle de slitsomme sidene ved å ha barn er kanskje ikke moro å höre på,for man kan jo tenke seg til det selv, men husk at alle gledene veier opp for sövnmangel, bekymringer og mindre ego tid osv.!!!!

Fortsett å gled deg, vär stolt av magen og din graviditet, nyt det! Og smil og jatt med når noen sier sånne ting. Ikke la det gå inn på deg, si heller at du synes det er deilig å väre gravid, fortell alle at du synes du er flott og at du gleder deg til tross for at det til tider vil bli slitsomt. For det vil det bli, ingen vits å late som at det ikke vil komme tunge dager. Men vi mennesker ville ikke fotsatt å bli gravide og födt barn etter barn om det var så ille:) Å få barn er det beste livet kan by på!!!!!!

Lykke til videre på reisen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...