stinesupersøt_24 Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Er så glad..fikk solgt leiligheta i dag,og vært å sett i det nye huset våres.endelig skal vi bo i et hus ,er lei av leiligheter.så nå skal jeg ordne beby rommet .blir morro.bebyn sparker 24t i døgnet.døds kult!!!
1baby,og 1 spire Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Gratulerer så masse, deilig det med eget hus. Bodde selv i leilighet het frem til April 2007 ,da kjøpte vi vårt eget etter mange år. Utrolig godt.
grand danois Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 gratulerer så masse:D vi holder også på å pusse opp ny huset vårt:) jeg bare krysser fingrene for at vi blir ferdige til bebyen kommer i april:D
Hvitkløver2020 Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Deilig med eget hus ja! vi kjøpte hus når jeg var gravid i sjette mnd med første-mann. men fikk ikke flyttet inn før han var tre mnd, men det var jammen godt:) Kos dere med det nye huset!!
Aima Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Gratulerer! Tar selv over fin enebolig i morgen (9.1). Fikk endelig solgt leiligheten rett før jul - etter over 4 måneder uten å få solgt. Kjempelettelse å få begge deler utav verden - og nå er jeg kjempe-giddy over snart å kunne flytte inn! Vi hyrer flyttebyrå, så dermed er det å flytte blitt ren kremjobb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå