mammaentil maren og jesper Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Er nysgjerrig på hvordan andre sine rytmer er om jeg kan få noen tips....
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Tenker du hele dagen da, eller?? Her står mini opp ca kl 07, da har han ligget og skravla i senga rundt en halv time som regel. Etter frokost leker han litt med babygymmen sin eller øver på å rulle, og da blir han ganske utslitt og trøtt mellom 9 og 10. Pleier å gå en liten trilletur og la mini sove ute. Sover alt fra 1 til 2 timer. Lunsj kl 12, våken til mellom 13.30 og 14.30 (alt etter når han våkna etter forrige lur og hvor lenge han sov;) ) og da prøver jeg nå å få ham til å sovne av seg selv i vogna inne, evt trille ny tur hvis det er veldig fint vær. Sover mellom 1 time og 2 igjen. Mat igjen kl 16 og da får han sove max 3 kvarter etterpå hvis han er veldig trøtt... Legger seg ca kl 19. Han er forresten 5 mnd og 5 dager idag;) Ble kanskje litt rotete dette her... Håper du fikk noe ut av det:)
emil`smamma Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Her står vi opp rundt kl 9. Spiser, ruller og koser seg til ca kl 11. Da tar han seg en dupp på ca 30 min i sengen sin. Så er det på an igjen med mat osv frem til ca 13. Sover da 1 time ca. Neste dupp har han rundt kl 16. Sover en time da også. Så holder han seg våken til en gang mellom 19-20 før han tar natt. Sover alle lurene sine i sengen sin, eventuelt i vognen når vi går tur. Det er nytt at han sover 1 time i strekk, tidligere sov han maks 30 min pr gang om dagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå