Gå til innhold

hvordan sover deres 5 mnd babyer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nysgjerrig på hvordan andre sine rytmer er om jeg kan få noen tips....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du hele dagen da, eller?? Her står mini opp ca kl 07, da har han ligget og skravla i senga rundt en halv time som regel. Etter frokost leker han litt med babygymmen sin eller øver på å rulle, og da blir han ganske utslitt og trøtt mellom 9 og 10. Pleier å gå en liten trilletur og la mini sove ute. Sover alt fra 1 til 2 timer. Lunsj kl 12, våken til mellom 13.30 og 14.30 (alt etter når han våkna etter forrige lur og hvor lenge han sov;) ) og da prøver jeg nå å få ham til å sovne av seg selv i vogna inne, evt trille ny tur hvis det er veldig fint vær. Sover mellom 1 time og 2 igjen. Mat igjen kl 16 og da får han sove max 3 kvarter etterpå hvis han er veldig trøtt... Legger seg ca kl 19. Han er forresten 5 mnd og 5 dager idag;)

Ble kanskje litt rotete dette her... Håper du fikk noe ut av det:)

Skrevet

Her står vi opp rundt kl 9. Spiser, ruller og koser seg til ca kl 11. Da tar han seg en dupp på ca 30 min i sengen sin. Så er det på an igjen med mat osv frem til ca 13. Sover da 1 time ca. Neste dupp har han rundt kl 16. Sover en time da også. Så holder han seg våken til en gang mellom 19-20 før han tar natt. Sover alle lurene sine i sengen sin, eventuelt i vognen når vi går tur.

Det er nytt at han sover 1 time i strekk, tidligere sov han maks 30 min pr gang om dagen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...