titti1983 Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 For andre gang idag har tv falt ut. Ganske kjedelig når man er alene hjemme. Andre som bor i Oslo som har samme problemet?
Truseprinsesse Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 JA! Dritt! Mandager er tvkvelden min og her sitter jeg uten tv..
♥Tullerusk♥ Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Bor på Skedsmokorset og her restarter den seg hele tiden...Er nok veldig ustabilt nå ja....
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Ringte akkurat Get og de har hatt strømbrudd i dag og derfor er det store problemer der nå, men alt skulle være i orden i løpet av kvelden
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Hehh---føyer meg. Først detter de ut midt i Home and away - deretter i hotell cæsar. De to seriene jeg faktisk hadde lyst til å se. Vågalt å stjele seriene fra en fødeklar og hormonell frøken!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Er i orden igjen nå,men pleier å dette ut 2-3 ganger hver uke. Noen dager er den borte HELE dagen. Typisk når det er landskamper,hopprenn,o.l... Skal aldri ha GET frivillig.Her har de avtale med boretslaget.
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Går det noe bra på tv idag som jeg ikke har fått med meg? Sitter og kjeder meg..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Du får ikke sett det uansett...hææhæ...;-) Akutten 21.30,ellers er det vel ikke stort å se på mandager.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 Jeg bor på Lørenskog, men forbanner stadig Get. Syns det er for ustabilt! Samme med internetten også. Faller plutselig ut. Grrrr...dessverre så er det gjennom borettslaget og vi kan liksom ikke velge det bort.
Niem og Patrick Skrevet 7. januar 2008 #12 Skrevet 7. januar 2008 Samme problem her i Haugesund. internett og tv ramla ut. tv kom inn igjen, og da fikk vi inn absolutt alle kanalene (tom de vi ikke abb. på), og på de kanalene vi vanligvis har, stod det: Du har ikke tilgang til denne kanalen... Patetisk!!! men nå virker det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå