Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 hei. jeg lurer på om det er vanlig å ha diarè når man er i uke 33/34? har hatt det i en uke nå. nevnte det for legen da jeg var hos han på torsdag, men han sa ikke noe særlig. noterte det bare på helsekortet...
Lille`mor & lillebøll Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Dårlig mage er vanlig og ha litt av og til det i svangerskapet... Men går det ikke over og utvikler seg til alt alt går igjennom vill ejeg kontaktet lege igjen. Spis fiber:=)
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Har du begynt på jerntabeletter, eller byttet merke. Jeg og har hatt diare i flere uker nå, også hadde jeg så lav blodprosent, så jeg byttet merke på jerntabelettene og da ble det enda værre. Legen min sa i dag at det er avføringsmiddel i noen av jerntabelettene, siden det er en kjent bivirkning å få treg mage av dem. Får se når jeg bytter merke igjen, håper det gir seg da. Håper du blir bedre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå