Gå til innhold

pinlig spørsmål...


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

jeg lurer på om det er vanlig å ha diarè når man er i uke 33/34? har hatt det i en uke nå. nevnte det for legen da jeg var hos han på torsdag, men han sa ikke noe særlig. noterte det bare på helsekortet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig mage er vanlig og ha litt av og til det i svangerskapet...

Men går det ikke over og utvikler seg til alt alt går igjennom vill ejeg kontaktet lege igjen.

 

Spis fiber:=)

 

Skrevet

Har du begynt på jerntabeletter, eller byttet merke. Jeg og har hatt diare i flere uker nå, også hadde jeg så lav blodprosent, så jeg byttet merke på jerntabelettene og da ble det enda værre. Legen min sa i dag at det er avføringsmiddel i noen av jerntabelettene, siden det er en kjent bivirkning å få treg mage av dem. Får se når jeg bytter merke igjen, håper det gir seg da.

Håper du blir bedre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...