Gå til innhold

Sterke mens-smerter= smertene ved rier?? el?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før jeg ble gravid var jeg plaget av sterke mens-smerter. Så kraftige at jeg må ta paralgin forte 2 tbl i slengen for å ta de værste smertene. Lurer på hvordan riene kommer til å være, i forhold til disse sterke mens-smertene som jeg har vært vant til før jeg ble gravid. Noen som vet om dette har noen sammenheng med hvordan smertene, og fødselsforløpet vil bli? - el har det kanskje ingen betydning for hvordan det blir?

Mange rare tanker og spm som svirrer rundt i hodet på en førstegangs...:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det på samme måte, og har opplevd det slik: De menssmertene jeg hadde minnet mye om riene jeg hadde frem til ca 5 cm. Jeg synes faktisk det var enklere å takle rier enn menssmerter. Det er i det minste pause mellom riene, det er det ikke når en har menssmerter. På slutten blir pausene selvfølgelig svært korte, men likevel.... En vet også at det er en ende på det hele, og ikke minst vet en at der venter en utrolig stor premie til slutt :-)

Skrevet

Jeg og har lurt på dette, da jeg var veldig plaget med menssmerter før - så sterke at jeg ofte fikk diare/kastet opp og besvimte. Ikke behagelig i det hele tatt, men smertene ble litt bedre da jeg begynte på p-pillen. Jeg er veldig spent på hvordan riene føles i forhold til de menssmertene jeg hadde før..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...