Maaaamy. Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Sliter med å finne meg pene mammaklær, spes mammabukser. Mulig jeg skal en tur til Bergen i slutten av uken. Noen som har noen gode tips om hvor i sentrum jeg kan få tak i mammaklær? bor i en veldig lite by med dårlig utvalg... Blir takknemmelig for tips!
Erisa* Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har kjøpt bukser på Mammashop i Jon Smørs gate, og ellers har jeg kjøpt en del klær på HM i Strandgaten. I Bergen sentrum er det kun den HM-butikken som har mammaklær. Ellers kan du jo kjøpe en del vanlige klær - tunikaer er jo supre:) Jeg kjøpte mammabukse av merket 2wear hos Mammashop, de er fine og stilige - ser ut som helt vanlige jeans. Nå er de litt trange, men så har jeg under 2 uker til termin, så det er vel ikke mye annet å vente;) Men de har vært fine helt frem til nå. God tur!
Mersa og gutta <3 Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Mor og meg ligger i Domkirkegaten nr 3, ved siden av Politistasjonen.
Maaaamy. Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2008 Jon Smørs gt, hvor er det? hmm...klarer ikke helt koble hvor det er i farten. Har sett litt på de buksene hos Mammashop, er de store i str? eller bestiller en samme str som en bruker til vanlig? Sist jeg var gravid bestilte jeg noen klær, og de var jo såååå digre, passet kun helt på slutten...
Maaaamy. Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2008 Har de mye pent? dyrt? Kanskje det ikke er så mye annet i de andre byene likevel.... hmmm....
HelenFlores Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Jon SMørs gate er bak teateret og til høyre for Rema1000 der om det hjelper:)
Babyluren Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 De har masse fint på mamashop! Og overraskende rimelig. (jeg hadde trodd at spesialbutikk var ensbetydene med spesialpris, men den gang ei) Kjempeservice i butikken, og nå er det enda til januarsalg Skal prøve å få tatt meg en tur til uken jeg og.
Maaaamy. Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. januar 2008 Ja, tusen takk. Det hjalp:) hehe,,, burde jo vite det da jeg gikk den veien mye når jeg gikk til akupunktør oppe med Sentralbadet for noen år siden...Da skal jeg nok finne frem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå