*bubbs* Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Er det noen som har tips til butikker med gravideklær eller babyutstyr i trondheim? tenkte å titte litt på utvalget..
Sara Maria Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har funnet ting på h&m på torget og city syd og på lindex på KBS...
Sara Maria Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 jeg har lyst til det. er det helsestasjonene som har det? tenkte jeg skulle høre med jordmor hva opplegget er når jeg skal dit, men da er jeg allerede 27 uker på vei. har noen oversikt over hva tilbudet er her i byen?
Løvemor m/Oliver08 Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Jeg tror det er en mamma-butikk ved Leutenhaven et sted, husker jeg gikk forbi engang før jeg ble gravid. Men har funnet mye fint på h&m også har jeg faktisk kjøpt en del topper som bare er store, men ikke mamma. Er ikke så langt på vei ennå da, 20 uker, kanskje jeg trenger mer større etc lenger ut i svangerskapet.
*bubbs* Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har en del store trøyer. Det jeg trenger er vel mest bukser. Alle buksene mine er pinetrange slim fit bukser. Tenkte å enten kjøpe en buksemodell som "rommer" litt mer (sagge-bukser) eller mamma-bukser i slim fit. Vet ikke om det finnes?
Smånetta 14.mai Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Det lune rede som ligger vis a vis mikrobryggeriet. Eller noe lignennde. Inn bak LIndex, liksom. Der har de gravidtøy i hvert fall. Noe babyutstyr, men mest sånn spesielle ting som stelelvesker fra gaia og ko og sånt. De har ganske godt utvalg i strl, faktisk. (I hvert fall i små strl.) Jeg går med nr to og har en travel hverdag. For å få tid til nr en, dropper jeg svangerskapskurs denne gangen. Men jeg skal gå på etterfødseltrening og jeg skal hygge meg med babysang og babysvømming. Hadde det så koselig med det sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå